Thursday, May 29, 2008

Фужи ууланд гарч алсийн бараа харав би

Ноднин намар хэсэг нөхдийн хамтаар Фужи ууланд авирсан тухай бичсэн тэмдэглэлээ та бүхэнд сонирхуулья.

Фужи ууланд гарч алсийн бараа харав би

Өнгөрсөн хагас сайндбидний хэсэг нөхөд Фужи ууланд дайралт хийж уулийн оргил булаацалдах их зорилго өмнөө тавайд гараагаа ЖР ийн Одавара экигээс эхэлж адал явдалт аялал маань эхэлсэн юмаа.

Анхнаасаа л хөгжилтэй юм болох нь зөн сонгоор надад мэдэгдэж бсийн билээ.манай аялалийн багт шижигнэж шажигнасан 6 н Монгол、шижигнэж шажигнах шахсан 1 Япон залуу нийлээд гарийн 7 бишээ 7 хүнтэй баг бүрдэж бидний аялах зам шулуун болсийн.

Манай машин барих Япон найз маань үнэмлэхээ санаатайгаар биш санамсаргүйгээр орхиж ирсэнээс болж би гэдэг хүн бүтэн жил хагасийн дараа машин барих эрхийг гартаа оруулж 6 хүний ами насийг нэгэн цагаан машинд суулгаад осол авааргүй найдвартай давхих нандин уургийг өөртөөн хулээж нүд завчилгүй замаан ширтэж,ам жимийлгүй буу халж ,чих салгалгүй хөгжимөө тавиж явлаа.

Тэрнээс өмнө бид хоолонд орсийн.тэр газараасл эхлээд үйлчилгээ гэж цалгарсан газарууд эхэлсэн юмдаг.бидний захиалсан хоолийг дандаа будилж авчирч огоод бид хэд хоолоо уван цуван идэж билээ.за тэгээд ариа гэж ходоодоон баярлуулаад хөлгийн жолоогоо Фужи санлуугаа чиглүүлхээсээ өмнө нийтээрээ патэраан татуулах гэж бас хэсэг хогжилдож ариа гэж нэг хүн гуйсан маань шал согтуу өвгөн байж эгзийг ни тааруулж байгаад бидний зургийг лайтай сайн авсан бналээ.согтуу хун сохор ухаантай гэдэг мань хун гайгүй зураг авсан байналээ.(дараа зураг оруулна)

Аялал эхэллээ.миний хажууд зам хотлогчоор зохион байгуулагч Ариука маани суугаад
Би гэдэг хун баахан биеэ бариж явлаа.буруу заадаг Нави гаас болж, буруу зам хэлж буруу замаар явуулдаг Ариука 2ийнхоо ачаар баахан будилж буруу замаар будаа тээж буцахдаа зов замаар орж явлаа.(би буруугуй гээд бүх буруугаа бусдад чихэв хэхэ)

Хурдний замаар анх удаагаа давхиж үзэж байгааг ч хэлэхуу нүд цавчилгуй замаа харж явлаа.(нүднээс нулимс гоожоод нүд цавчилгүй харна гэж худлаа юм билээ).

Намайг хооруулж байгаад давхиулах санаатай Хүдэр ээ атаман баахан хөөргөж бна,Буяа жийгээд өг жийгээд өг,би яг хөөрөх шахаад 130 хүргээл болисон.Олон хун суулгачихаад тэгж давхиад ч яахав гэж бодоод би жаахан даруухан байсан л даа.
За тэгээд 高速料金төлөх гэж машинаа дөхүүлж зогсоох гээд чадахгүй сунгалтийн дасгалийг нилээд хэд хийсний хүчинд овоо гайгүй сунадаг болсон,
Нээрээ Пужэ эгч замийн турш бүх мэддэг маниа уншиж явсан,за тэгээд надад мэдэгдэлгыигээр амандаа маани уншижявсан хун олон биз.машинаас буугаад нээх их урт амисгал авч байхийг би 2 нүдээрээ харсан л юмдаг.

За тэгээд бид нар Фужи ууландаа зоволтгүй ирж(нэрэлхэв)машин дотроо хувийн бэлтгэлээ баахан базааж байгаад.гар чийдэн болсон баахан дуу шуутай залуус оройхон гарч ширүүхэн дайрахаар Фужи уулруугаа гараад огч билээ.

Эхнээ газар маань 00 байж таарав.нээрээ тэнд 00 ни 100 ен юм билээ.(зарим газраа200ен ч бсан)

Бүх юм жин тан болоод дайралт 11.45мин аас эхэллээдээ.

(Үргэлжлэл бий)
wink_smile

No comments: