Monday, February 9, 2009

Бухамдалт ба дэлбэрэлт

Бухимдал гэж хүнийг юу ч хийлгэж чадах хүний өөрийгөө удирдах чадварийг хэсэг хоромд алдагдуулж чадах тийм хүчтэй зүйл гэжүү.Энэ бичлэгийг үзээд тэгж санагдах байхаа.
Би өөр дээрээ жишээ татхад өглөө ажилдаа суудаг ливт давхар болгонд зогсох нь яарч яваа надад маш их бухимдал төрүүлдэг.
Би өглөө зүгээр 10 минутын өмнө гархад л энэ асуудлыг шийдэж болхоор байгаа биздээ.
Өөр жишээ авхад номын санд сууж байхад хажуу ширээнд сууж байгаа хүн нусаа татах нь эхэндээ зүгээр сонсогдоно.Хэсэг хугацааны дараа жаахан тээртээ сонсогдож эхэлнэ.Энэ байдал цаашид үргэлжлэвэл би ном уншихад анхаарал маань төвлөрөх биш тэр нусаа татаад суугаад байгаа хүнд төвлөрөөд энэ нь миний дотор бухимдал төрүүлнэ.Энэ байдлаасаа болж би тэр хүнд огцом уурлаж нусаа 00 очоод нийгээд ирээч чамайг нусаа татаад суугаад байхад би төвлөрч ном уншиж чадахгүй байна гэх мэт орилно зарим хүн барьж байгаа үзэгээ өөдөөс нь чулуудаж ч магад.
Тиймээс аль болох өөрийгөө бухимдуулахгүй стрэссдэхгүй байх хэрэгтэйшүү.Энд байгаа хүмүүс бол үнэхээр дэлбэрцгээж байна...................хмммм

Stress at Work / Office Stress COMPILATION!!! - The most amazing home videos are here

1 comment:

soulmate said...

өглөө сайхан цэнгэг агаар амьсгалаад алхаж явахад урд гарчаад тамхи баагуулиад байгаа нөхдүүд хамгийн их бухимдуулдаг